Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2019 14:55 - нали, съм Специалист по Всичко)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3483 Коментари: 25 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

обърнете Внимание на Иван Стамболов - Сула

Разликата между патриотизъм и национализъм

Понеже аз съм, както ме е признал и самият акад. Светлин Русев,
специалист по всичко, ще се опитам да обясня на професора
 Ивайло.Дичев/
разликата между патриотизъм и национализъм, за да не пише глупости и да не привежда гръцката армия в бойна готовност.

Национализмът и патриотизмът са не само твърде различни неща, но в някои отношения са даже противоположни.

Докато патриотизмът е традиционен, национализмът е модерен. Патриотизмът търси авторитет и легитимност в преданието.
Той вярва, че един живот не е достатъчен да се осмисли светът, да се натрупа опит, затова цени завета на предците.
И под „завет на предците" да не разбираме хурки и чекръци, защото има различни хора с различни предци.

Този завет включва много неща - от езика и вярата до държавността.

Този завет изобщо не се ограничава до устните предания на неграмотни бабички (в носии!) край огнището.
Този завет е особено важен и силен в духовното наследство между поколенията - един мъж да служи на идеалите на дядо си, това е чест и благородство, а да ги предаде на внуците си, това е дълг. Защото никой човек не е по-умен от предците и наследниците си взети заедно, пък каквито ще науки да владее и каквито ще научни титли да има.
Така разсъждава патриотизмът.


Патриотизмът е достойнство, национализмът е суетно възгордяване. Патриотизмът уважава другия, защото очаква уважение и към себе си. Национализмът е агресивен и мразещ. Той създава фалшиво самочувствие у хора, които иначе няма откъде да го имат.

Патриотизмът е морален, защото религията на предците е важна част от традицията. Национализмът е неморален, защото е безбожен, защото при него истинските ценности са заменени с измислени. Национализмът в своята съвършена форма - нацизмът - даже е окултен.



национализъм човек, който просто е патриот.

 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - !!! това е една Тема,
12.12.2019 15:17
която е мн важнааа/ според мен..
също така, и особено актуална..
пред евентуалният/програмиран/ Възход, на НСред..и драмат събития около нас..
вие сте...
цитирай
2. milady - алоьооо...има ли някой, все оше..да мърда..
12.12.2019 15:55
в милата ни Болгерия? освен бабаРасса и ласса, и тя замлъкна
тук ,не чувам вече..ни звук, ни стон, ни..дрън..
освен мараХуйка 1917, в ролята на бяла мишка
и дядо Бляко, в ролята на...'Краля без дрехи ))))
цитирай
3. fun1001 - къде Е тънката разлика, питам днес колегата БП..
12.12.2019 16:03
/ може,да потърси помощ от Другарчетата..червенушки..М?

Патриотизмът е достойнство, национализмът е суетно възгордяване. Патриотизмът уважава другия, защото очаква уважение и към себе си. Национализмът е агресивен и мразещ. Той създава фалшиво самочувствие у хора, които иначе няма откъде да го имат.'

нали..)))
цитирай
4. blackpredator - веднага на прима виста
12.12.2019 16:09
няколко коментара от къщи - форумът на "Сега" за Сулювото творчество:

"дръшки"
"Сула нема никакъв проблем да заема две напълно противоположни позиции. Едновременно."
"Уви. Исках да го пофаля, но любезността ми се сломи"

и т.н. до залез слънце..:)
цитирай
5. fun1001 - :-)))) и т.н. до залез слънце..:)
12.12.2019 16:17
при мене, нема залези..бляко..
иначе, теб те знам..как блоКуваш, като фльорката, 1 към 1..
чукаш в търсачката "името", и хоопляя кото ти падне/ наготово
напрааооо ме срази,man..@
кат бОаби, ще те избера и аз за Любимец № 13..
цитирай
6. blackpredator - я покажи, как чукаш на търсачката
12.12.2019 16:23
аз не съм ти д-р Програмариди
моята циливилизация е натурална
цитирай
7. vmir - 10x!!! И за темата и за разграничението между патриотизъм и национализъм.
12.12.2019 16:31
За мен двете също са противоположни. Агресивната простащина носи моментни изгоди, но в дългосрочен план е безперспективна, а понякога и самоубийствена, колкото и безнаказана да изглежда на онези, които не са в състояние да овладеят алчността и примитивизма си. Простаците сами избират да вярват в басни за оправдаване на простащините си - че са информирани от извора, че са "умни", красиви и начетени, че лъжата, клеветата и измамата са норми, без които човек остава аутсайдер, но пропускат че това може да е вярно единствено за некадърниците с претенции. Национализмът е като кражбата - носи изгода докато те хванат, след което ти остава да лъжеш и да се оправдаваш с другите. Патриотизмът е да живееш така, че да не злепоставяш, а обратното - да прославяш страната си. Не с просташки претенции, заплахи и клевети по другите, а с постижения, носещи полза на широк кръг от хора извън партизанските отряди или с възвисяващи добродетели и нравствени принципи, позволяващи на хората да живеят по-спокойно, щастливо и без вероломства.



Поздрави!
цитирай
8. saankii - блеки, премногоо емоции вкарваш, колега..
12.12.2019 16:34

не ти ли минава през 'умната'голова, че ВСИЧКИ тук ,имаме Гугъл, дЕбъ
а лично аз, не поствам Тема, без да мога да дебатирам по нея ..
нали така каза Сун Дзъ )..не ме отчайвай, моля...
цитирай
9. saankii - имам само една крат добавка/ ТЕ не са 'само' едни простаци /изв за натурализма
12.12.2019 16:38
вмире, ти си Украшение за моите Пости @
10 Х )
Простаците сами избират да вярват в басни за оправдаване на простащините си - че са информирани от извора, че са "умни", красиви и начетени, че лъжата, клеветата и измамата са норми, без които човек остава аутсайдер, но пропускат че това може да е вярно единствено за некадърниците с претенции.
цитирай
10. blackpredator - абе не всички Гугалясвате дЕбъ
12.12.2019 16:41
много ясно те попитах, как чукаш на търсачката
Блеки не ти е тоя над мен, да пише след 75 години клишета за партизанските отряди
баси пешеходците сте у тия ракетни времена
цитирай
11. fun1001 - Иван Стамболов - Сула
12.12.2019 16:59

ето, така..и прассс..ентър...
нали, те гледам къде се..влачиш..по сайтовете../дневник, днес, факти..
може и да имаш нещо..натурално, не споря, не те 'познавам'.. лично..
ноо, поспрете да фърляте кал по д-р Хаос Програмиди..
защотооо, ГО познавам добре.
вие, тук само тъпи интрижки въртите../с лъжи и клевети,тип. по тролски
ти, какво си мислиш, че аз съм Санитарка, и ходя с гащите в джоба за 20€ ли?
я ,малко..влезте в час..
НИКОЙ ,вече не ви обръща сериозно внимание..НИКОЙ!
нали, наблюдавам пейзажа , от 6 год и 6 месеца...
какво остана- само вашите тъпи балалайски чатове!!!...
дядо Йоцо,махни си капаците ...

/ изв, за оффтопика, драги зрители!
цитирай
12. blackpredator - http://prikachi.com/images.php?images/803/9703803f.jpg
12.12.2019 17:16
ами и аз, като теб с Гугъл по сайтовете
ама не спамя като Юлка копи-простотии а ла хумора на Тонито
а това у линка, можеш да го четеш само логнат
цитирай
13. eva666 - Блеки,паузаа, да те черпя, и аз едно @
12.12.2019 17:17
на Патриарха Полигор

ТЯ ми гостува Оттам...

Автор: kleft Категория: Изкуство
Прочетен: 87 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 15:17


Сънувах я две нощи поред -
беше добра и разцъфнала.
Животът не бе тъй проклет,
а грозните вихри - заглъхнали.

Дали се досеща за мен,
докато преде измерения?
Искряща във вечния ден,
превърната в ласкаво бдение...

Да, майка ми пак долетя,
полъхна красиво зачатие,
със дъх на горещи цветя -
и стаята стана разпятие...
цитирай
14. blackpredator - видях
12.12.2019 17:28
чучелото от хисаря три поста е оспамило

и какво сега, разбор ли да правя
"добра и разцъфнала"
като командировка у Фриско
ти наясно ли си с тъпотата

поне варненското чучело пише както трябва
цитирай
15. fun1001 - и аз ти..видях комента, ок../слагам пулю,за да се поуспокоиш..то, обратноооо)))
12.12.2019 17:53
ноо,не може, да следваме твоят избор,или вкус, бляк..
. да не изпадаме в злободневни ..тъпни, все пак ни четат..около 150- 200 маниака..
аз НЕ съм дежурен трол / аналлизатор/ като Сула..аз съм си АЗ.
ноо, в случая, по Темата, ми допадна това изказване,затова
и го копвам..къде е СПАМа?...ами, човека има Талант, усет, нюх..
а, ти? блог бе ге то и музата..мара, щот била...млада..

педофилия, бих го нарекла, изв. ме...и здрави комплекси на 3тата младост.
ше си полегна..да гледам кино, май се разболявам нещо...
мерси за дебата..
цитирай
16. fun1001 - аз съм просто любител,читател...а ти си мокър..барут) коя зодия е блекито?
12.12.2019 17:56
/поне варненското чучело пише както трябва/

и полигор, и валя й.също пишат доообрее!!

и Вондер, да добавя) аман..
цитирай
17. blackpredator - и аз
12.12.2019 17:59
отивам пак в гаража :)
абе пулю не е никакъв поет
прост селски римувач от рода на Симеоновската трътка
липсва му начетеноста на Чучелото
за бард да не говорим
брадва..
цитирай
18. fun1001 - 10. блекии, не вкарвай отново ЛИЧЕН мотив/ пада ти нивото
12.12.2019 18:00


многооо Ревност, мноооо Честолюбие, мноого инат , мноого Огин, бреейй!!
цитирай
19. vmir - Альоу, днешните партизански отряди
12.12.2019 18:01
са различни от някогашните терористични банди, наричани гальовно "патризански отряди" само от феновете си. Днешните партизани не са снабдени с кремълски бомби и пушки, а с клавиатури и компютри измислени от хамериканците. С тях се опитват да върнат или поне да продължат терора на някогашните бандити. Клиширан е онзи, който още не го е проумял.
цитирай
20. fun1001 - :-))))))))))
12.12.2019 18:02


а, то? за едната Селска честь....
цитирай
21. eva666 - :-)))))))))) Reklamaaaa...
12.12.2019 18:13

... докато перях с „Lenor”-а, същи Дядо Парцалан,
и съседката ми – Лора, хлътна в моя вехт таван,
някак странно ме погледна с двете хубави очи! –
с книжицата ми последна пожела да помълчи,
кривата ми табуретка покрай мен придърпа с крак,
те, това е то – съседка! – мила гостенка по мрак,
тя усеща! – всичко дал бих да ми сготви пиле с лук! –
и да слушаме Вивалди, Моцарт, Шуман, Григ и Глук,

тя понявга цял ден с мене си остава насаме,
сяда с томче на Есенин, листи Блок и Маларме,
аз и пускам някой сover, сипвам и един айрян –
нищо общо с оня Мавър! – Пею Яворов в Чирпан,
нито тя! – с онази Лора, стиснала проклет пищов,
просто сме самотни хора през Вселени за любов,
и в таванската ми ниша, в снопче музика, лъчи,
вярвай, Лора! – ще напиша с теб „Две хубави очи”.

12 декемврий 2017 г.
гр. Варна, 8, 10 ч.
цитирай
22. eva666 - Temata e +++ after 20..pak tuk...) vmir e, ти поне дебатираш, на място.
12.12.2019 18:17
vmir написа:
са различни от някогашните терористични банди, наричани гальовно "патризански отряди" само от феновете си. Днешните партизани не са снабдени с кремълски бомби и пушки, а с клавиатури и компютри измислени от хамериканците. С тях се опитват да върнат или поне да продължат терора на някогашните бандити. Клиширан е онзи, който още не го е проумял.

цитирай
23. getmans1 - „ Любовта към Родината преминава ...
12.12.2019 21:24
„ Любовта към Родината преминава през любовта ни към РУСИЯ" . лозунг от зборището на яз. Копринка ... предишно име Г. Димитров ...
цитирай
24. peperutka - ...гет, мисля, че наистина,
12.12.2019 21:45
тези колеги, които изпадат в такива КомуниЗмо Анални Вакханалии, не са наред психически../то е доказано от Медицината, има безбро примери.
или, са мн прооЗди,или....ниЗко платени..

и, тъй като вчера пуснах за Ел Коменданте пост/ видя ли го?
ще повторя ..Всички Комунисти са..еРвеии
/знам, че не харесваш тази тема, а аз не харесвам..Робството на...гоите..
разбра ме,нали..
цитирай
25. getmans1 - . . . Всеки с интересите си Джу, . . . ...
12.12.2019 22:00
... Всеки с интересите си Джу, ... няма се строяваме като пионечета я ... в права линия и да се превъзпитаваме

peperutka написа:
тези колеги, които изпадат в такива КомуниЗмо Анални Вакханалии, не са наред психически../то е доказано от Медицината, има безбро примери.
или, са мн прооЗди,или....ниЗко платени..

и, тъй като вчера пуснах за Ел Коменданте пост/ видя ли го?
ще повторя ..Всички Комунисти са..еРвеии
/знам, че не харесваш тази тема, а аз не харесвам..Робството на...гоите..
разбра ме,нали..

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557754
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031