Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2018 19:19 - Просто красота!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 892 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 12.07.2018 19:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тези сравнителни графики са най-НЕхаресваната част от творчеството ми, но това въобще не е повод да се отказвам да ги правя и показвам. Ако го сторя означава да се присъединя към онези 80%, а още по-точно казано много над 90% от искащите да живеят добре, но търсещи решението в "гениални" мисли, кухи призиви, весели картинки и клипчета, вицове и всякаква друга пошлост и спам.
ЕнерГЕПИйната мафия обожава тази част от творчеството ми, до степен да ме заплашва с убийство. Без майтап! Ето защо ще продължавам да ги радвам, а един ден ще издам албум с тези графики и ще покажа на онези проценти, как се прави добър бизнес. Ако пък някой от същите над 90% реши да се прави на тарикат и ми открадне идеята, крадейки и графиките ми, ще го съдя и може да си докарам даже повече?

image

Абсолютна красота!

Ако в близките дни пропусна да ви покажа актуална нова графика това не го приемайте като отказване и, както по някога ме обвиняват едни дебили, сърдене. Ъ-ъ! Причините ще бъдат единствено и само технически, след което ще компенсирам и продължа.

От снощи обмислям идеята, дали ако Хърватска стане световен шампион по футбол да ги уважа с присъединяване към тази традиционна графика, за сметка на Сърбия или Франция? Ето това е въпроса. Сърбия или Франция да изпадне за сметка на Хърватска? Нищо лично, но на първо четене ми се вижда че изпада Сърбия.

Георги Котев



Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9834122
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031